Jedan od najčestih kvarova kod servo letve je takozvani „luft“ ili lupanje u samoj letvi volana. Ovaj kvar je nekada teško otkriti jer ima dosta stvari na trapu koje mogu da budu uzrok ovakvom ponašanju vašeg vozila. Takođe, i na samoj letvi postoji više mesta na kojima može da se javi lupanje, to jest luft.
Luft se na samoj letvi volana može javiti na tri mesta: na levoj strani, na desnoj strani i u razvodniku, to jest na delu gde se kači šipka volana za letvu.
Na levoj strani letve, to jest vozačevoj strani može se javiti luft ukoliko se popusti španer koji sluzi za smanjivanje zazora između zuba osovine letve i razvodnika letve. Zatezanjem ovog španera izgubiće se luft, ali se tom prilikom mora paziti da se ne pretera, jer će u tom slučaju volan biti težak.
Luft u desnoj strani, to jest suvozačevoj strani javlja se kao posledica oštećenja čaure letve volana. Jedini način za rešavanje ovog problema je zamena čaure i brušenje osovine, ukoliko se pojavila korozija na osovini.
Sve češći kvar je luft u razvodniku (pužu), to jest u delu gde se kači šipka volana za letvu. U tom delu postoji ležaj koji uglavnom strada i koji se mora zameniti. Kod nekih letvi na tom mestu je plastična čaura, kod nekih ležaj, a kod nekih metalno-bronzana čaura.
Ovi kvarovi su jako česti, jer su putevi kod nas loši, a čaure su pravljenje tako da nisu baš izdržljive za naše uslove.
Zamenu ovih delova, koliko god to izgledalo prosto, ipak treba da uradi neko stručan, jer neprofesionalno urađen remont i montaža mogu da dovedu do ozbiljnih posledica.