Česti kvarovi kod servo pumpi su neprijatna zujanja ili vibracije koje se javljaju prilikom motanja volana ili u mestu. Zujanje servo pumpe može nastati kao posledica vazduha u servo sistemu. Tada se prvo proverava da li negde postoji curenje u sistemu. Potrebno je svući manžetne sa servo letve i ukoliko ima bilo kakvih tragova ulja na osovini to ne valja, pa je neophodan servis letve i remont pumpe.
Ukoliko je letva suva, to jest ima samo mast, a nema ulje u manžetnama, onda je kvar u samoj pumpi. Kod servo pumpi efekat zujanja može da se pojavi zbog loših zaptivnih elemenata i zbog lošeg ležaja. Zaptivni elementi unutar pumpe su gumeni o-ringovi koji se menjaju u remontu servo pumpe.
Ležajevi mogu biti kuglični ili klizni. Kuglični ležajevi se lako menjaju, nakon čega bi pumpa trebalo da radi besprekorno. Pumpe koje sadrže klizne ležajeve se uglavnom ne mogu remontovati, jer je konstrukcija pumpi takva da se ne može izvaditi ležaj, a da se pumpa ne ošteti. Čak i ako to ne bude slučaj, klizne ležajeve za servo pumpe je kod nas jako teško nabaviti tako da mnogi savetuju da odmah tražite polovnu pumpu.
Zujanje pumpe može nastati i ukoliko se oštete telо pumpe ili regulator pritiska. To se uglavnom ne isplati remontovati, pa treba tražiti polovnu ispravnu pumpu ili kupiti novu, ukoliko ste u mogućnosti.