Telefon: 060/44-66-946 | Pošaljite nam poruku »
Prenos ulja u servo sistemu odvija se preko cevi za ulje koje se nalaze na letvi. Ukoliko razvodnik ne funkcioniše kako treba, pritisak u servo letvi neće biti dovoljan za pokretanje točkova i volan će biti težak. Drugi uzrok može da bude neispravna servo pumpa.
Prvo se kod majstora proverava trap. Ukoliko je trap u redu, lupanje može biti samo u servo letvi. Razvodnik servo letve na svom kraju ima zube (vreteno) koji su uvijeni i tako konstruisani da ležu na zube osovine servo letve. Ukoliko postoji veliki zazor (prazan prostor) između zuba čuje se lupanje pri prelaženju vozila preko neravnina na putu. Sa druge strane letve (suvozačeva strana) nalazi se glava u koji se ubacuje spoljni semering. Ona takodje ima u sebi čauru koja služi da osovinu drži u jednom položaju, tako da se ona pomera gore dole (samo u toleranciji) pri opterećenju vozila. Ukoliko se čaura u glavi ošteti takođe može doći do lupanja letve pri prelaženju vozila preko neravnina.
Tečnost koja se koristi je servo ulje, odnosno ATF (Automatic transmision fluid) ulje za automatske menjače. Proizvođač nije bitan.
Prvo što treba da uradite jeste da proverite španere. Ako su oni u redu, onda je problem u servo pumpi koja proizvodi takav zvuk kada je neispravna i treba da se remontuje.