Servo sistem je sastavni deo upravljačkog mehanizma u vozilu, i sastoji se od servo letve i servo pumpe kao osnovnih delova.
Cene za reparaciju servo pumpi i letvi variraju u odnosu na različite tipove vozila. Da biste dobili tačan cenovnik, najbolje je da nas kontaktirate kako biste proverili koliko košta reparacija servo letve ili servo pumpe za vaše vozilo.
Tečnost koja se koristi je servo ulje, odnosno ATF (Automatic transmision fluid) ulje za automatske menjače. Proizvođač nije bitan.
Naši klijenti često pitaju da li da kupuju polovnu letvu volana ili da repariraju staru. Predlažem vam da pročitate kratak članak o tome u našem blogu i da sami procenite šta je bolje.
Često pitanje posle remonta letve je da li se mora centrirati trap. Ukoliko se na trapu ništa ostalo osim servo letve ne menja, nije neophodno centrirati trap, zato što se geometrija trapa ne menja tokom remonta. Spone se odvrću od same letve i isto tako se i zavrću, tako da se geometrija ne menja.
Reparacija letve volana zahteva otprilike jedan dan, ali nema neki određeni rok trajanja i zavisi od više faktora. Detaljnije možete pročitati o tome u članku našeg bloga o vremenu trajanja servisa servo letve.
Ovo pitanje se pojavljuje kod mnogih klijenata kada dolazi do kvara u servo sistemu. Za ovu temu je potrebna mala konsultacija ili bar razmišljanje o nekim malo ozbiljnijim posledicama, a razlozi su stručnost i novac. Više o tome možete saznati u našem blogu.