Česti kvar kod servo letve je takozvani „luft“ ili lupanje u samoj letvi volana. Ovaj kvar je nekada teško otkriti jer ima dosta stvari na trapu koje mogu da budu uzrok ovakvom ponašanju vašeg vozila. Više o najčešćim kvarovima servo letvi i njihovim uzrocima možete pročitati u našem blogu ili pogledati stranice sa čestim pitanjama i odgovorima i simptomima kvara letve volana.
Naši klijenti često pitaju da li da kupuju polovnu letvu volana ili da repariraju staru. Predlažem vam da pročitate kratak članak o tome u našem blogu i da sami procenite šta je bolje.
Ako ste rešili da radite remont servo letve, znajte da rok trajanja servisiranja letve nije određen i zahteva primerno jedan dan. Detaljnije o tome možete pročitati u odgovarajučem članku u našem blogu.
Prodaju električnih i hidrauličnih servo pumpi najčešće ostvarujemo za sledeće modele i proizvođače privatnih i komercijalnih vozila: Audi A4, BMW E46, Mercedes A klasa, Opel Astra G, Skoda Fabia, Peugeot (Pežo) 206/307/407, Renault (Reno) Kangoo, Renault (Reno) Megane, Iveco Daily, Ford Fiesta, Honda Accord, VW Transporter, Volkswagen Golf 3/4. Kompletnu listu vozila na kojima radimo remont servo pumpi možete videti na stranici tipova vozila.
Ako se ipak ne možete odlučiti da li da reparirate svoju servo letvu ili da kupite polovnu ili želite da saznate više informacija o vrstama servo letvi koje prodajemo, kontaktirajte nas.