Najčešći kvar u servo pumpi je unutrašnje curenje, koje nastaje usled starosti ili oštećenja zaptivnih elemenata (gumica) i tada pumpa daje pritisak samo na većem broju obrtaja. Takođe, jedan od čestih kvarova je zujanje koje može da prouzrokuje oštećenje ležaja servo pumpe, kao simptom možete da čujete zujanje pumpe.
Ukoliko se desi da su oštećeni mehanički delovi servo pumpe – a to su: telo pumpe, rotaciona površina gornja i donja, peraja ili regulator pritiska – nemoguće je raditi remont servo pumpe. U tom slučaju se montira druga pumpa na vozilo.
Ako vas zanima, možete takođe naći više informacija o kvarovima servo pumpi u čestim pitanjima i odgovorima ili na stranici simptomi.
Prodaju letvi najčešće ostvarujemo za sledeće modele i proizvođače privatnih i komercijalnih vozila: Audi A4, Audi 80, Citroen C3/C5, Citroen Xsara Picasso, Fiat Punto, Fiat Stilo, Ford Fiesta, Ford Focus, Opel Astra G, Opel Agila, Opel Corsa C, Opel Calibra, Opel Vectra A/B, Opel Zafira, Opel Meriva, Peugeot (Pežo) 307/407, Renault (Reno) Clio, Skoda Fabia, Volkswagen Golf 2/4/5. Kompletnu listu vozila prodajemo servo letvi možete pogledati na stranici tipova vozila.
Za više informacija o vrstama servo pumpi koje prodajemo, kontaktirajte nas.