Rešite problem neispravne
letve volana reparacijom
Kada se vrši remont servo letve volana, pre samog početka bilo kakvih radova radi se detaljna defektaža servo letvi. Prilikom defektaže utvrđuje se u kom je stanju servo letva, kakvo je ulje koje se nalazi unutra i da li je reparacija letve volana moguća i isplativa za klijenta. Proveravaju se zubi na osovini, stanje razvodnika, osovina, kao i španeri na letvi, jer su to delovi koji se ne mogu servisirati ako imaju neka mehanička oštećenja.
Zašto remontovati servo letvu u servisu za hidrauliku, a ne u mehaničarskoj radnjici?
Ovo pitanje se pojavljuje kod mnogih klijenata kada dolazi do kvara u servo sistemu. Za ovu temu je potrebna mala konsultacija ili bar razmišljanje o nekim malo ozbiljnijim posledicama, a razlozi su stručnost i novac. Više o tome možete saznati u našem blogu.
Remont nakon defektaže
Servis servo letvi počinje posle urađene defektaže. Ako je utvrđeno da je došlo do curenja usled oštećenja osovine (korozije) nastalog prilikom pucanja zaštitne manžetne, osovina se brusi.
Hromiranje osovine servo letve
Na zahtev klijenta može se raditi i hromiranje osovine, ukoliko za tim ima potrebe. Hromiranjem se nanosi tanak sloj hroma na osovinu koja je brušena, da bi se još bolje zaštitila od dalje korozije. Hromiranje nije neophodan proces za servis letve volana.
Zamena zaptivnih elemenata
Ukoliko je osovina u dobrom stanju, menjaju se svi zaptivni elementi. To su: spoljni i unutrašnji semering osovine, gornji i donji semering razvodnika, teflonski prstenovi i gumice razvodnika i teflonski prsten i gumica na klipu.
Čišćenje sistema
Čišćenje celokupnog sistema pre svakog sastavljanja i vraćanja semeringa neophodno je zato što hidraulika ne trpi prljavštinu i nečistoću, pa bi bilo kakva sitna nečistoća u servo ulju mogla da dovede do oštećenja semeringa i ponovnog curenja.
Finalna vizuelna obrada
Na zahtev klijenta može se raditi i spoljna zaštita od korozije, poliranje i farbanje cele servo letve volana radi boljeg izgleda same letve.
Testiranje reparirane servo letve
Na kraju se letva šteluje i testira na probnom stolu i menja se čaura u desnoj (suvozačevoj) strani, ukoliko letva na toj strani ima nedozvoljeni luft i ukoliko se čuje lupanje.
Rok i garancija
Reparacija letve volana zahteva otprilike jedan dan, ali nema neki određeni rok trajanja i zavisi od više faktora. Detaljnije možete pročitati o tome u članku našeg bloga o vremenu trajanja servisa servo letve.
Garancija na remont letve volana je 12 meseci.
Modeli vozila koje servisiramo
Reparaciju letve volana najčešće radimo na sledećim modelima i proizvođačima privatnih i komercijalnih vozila: Audi A4, Audi 80, Citroen C3/C5, Citroen Xsara Picasso, Fiat Punto, Fiat Stilo, Ford Fiesta, Ford Focus, Opel Astra G, Opel Agila, Opel Corsa C, Opel Calibra, Opel Vectra A/B, Opel Zafira, Opel Meriva, Peugeot (Pežo) 307/407, Renault (Reno) Clio, Skoda Fabia, Volkswagen Golf 2/4/5. Kompletnu listu vozila na kojima radimo servo remont možete videti na stranici tipova vozila.
Cenovnik remonta letve volana
- Brza pretraga
- Poslednji blog postovi