Kod nas možete reparirati
neispravne servo pumpe
Postoje tri vrste servo pumpi: hidraulične,električne i elektronske.
U našem servisu možete uraditi servis hidrauličnih i električnih servo pumpi.
Remont servo pumpe počinje sa defektažom kvara i pronalaženjem uzroka kvara.
Kada servis servo pumpe nije moguć?
Proces remonta hidrauličnih servo pumpi
Prilikom remonta servo pumpe, delovi koji se menjaju su zaptivni elementi i ležaj servo pumpe.
Semerinzi koji se ugrađuju su semerinzi visokog pritiska poznatog proizvođača CORTECO.
Ležajevi u pumpama mogu biti raznih dimenzija i tipova, ali uglavnom u većini pumpi nalaze se dvostrano zatvoreni kuglični ležajevi. Mi ugrađujemo ležajeve proizvođača KOYO i SKF.
Reparacija električnih servo pumpi
Kod električnih servo pumpi remont je malo složeniji, jer se ta pumpa sastoji iz dva dela, električnog i hidrauličnog, koji su povezani plastičnom spojnicom. Remont ovih pumpi podrazumeva zamenu svih zaptivnih elemenata u hidrauličnom delu, zamenu spojnice ukoliko je oštećena, zamenu četkica motora i zamenu ležajeva motora. Ukoliko se prilikom defektaže utvrdi da je sam motor izgoreo, vrši se viklovanje motora i zamena nosača četkica i kolektora.
Pri svakom remontu se čisti celokupan sistem jer su svi mehanički delovi pumpe osetljivi i na sitne nečistoće i mogu dovesti do trajnog oštećenja segmenata u pumpi.
Rok i garancija
Garancija na servis servo pumpe je 12 meseci.
Modeli vozila koje servisiramo
Reparaciju električnih i hidrauličnih servo pumpi najčešće radimo na sledećim modelima i proizvođačima privatnih i komercijalnih vozila: Audi A4, BMW E46, Mercedes A klasa, Opel Astra G, Skoda Fabia, Peugeot (Pežo) 206/307/407, Renault (Reno) Kangoo, Renault (Reno) Megane, Iveco Daily, Ford Fiesta, Honda Accord, VW Transporter, Volkswagen Golf 3/4. Kompletnu listu vozila na kojima radimo servo remont možete videti na stranici tipova vozila.
Cenovnik remonta servo pumpe
- Brza pretraga
- Poslednji blog postovi